15 septembrie 2022 • JW MARRIOTT HOTEL

Program 2021

10:00 - 12:15
#InfluenceMe2021. The Impact of Influencer marketing on consumers purchase funnel behavior #localunderstanding (RO)

De 9 ani, InfluenceMe este primul si singurul studiu al industriei de comunicare care documenteaza evolutia influencer marketing-ului dintr-o perspectiva 360. Avand in spate o metodologie complexa, studiul reuneste atat perspectiva cantitativa asupra fenomenului, cat si rafinarea calitativa a observatiilor cu potential de insight. Si, un lucru foarte important: are relevanta locala, pentru ca are la baza 80% din campaniile consistente cu influenceri desfasurate in anul in curs.

Intr-o dinamica sociala din ce in ce mai complexa, sa intelegi specificul local, resorturile emotionale si filtrele culturale locale reprezinta pilonii fundamentali pentru o strategie de succes.

#InfluenceMe2021 documenteaza impactul campaniilor si evolutia creatorilor de continut din perioada de relaxare a masurilor sanitare (in context Covid-19), care coincide si cu o schimbare radicala a continutului din anul precedent.

Care credeti ca au fost campaniile care s-au remarcat? Dar cele care au trecut neobservate?

Andreea Zanfir

Consumer Insights & Research Coordinator, Starcom Romania

Vezi inregistrarea
How Will We Influence Together? (RO)

How: O abordare pragmatica legata de modul in care campaniile de influencer marketing pot avea un impact masurabil

Will: Perspective viitoare, care sa genereze inspiratie si capacitatea de a ne uita diferit la abordarile clasice ale influencer marketing-ului

We: Este nevoie de o viziune colaborativa, incluziva si empatica pentru a genera relevanta

Influence: Inainte de orice, influenta are o dimensiune valorica, culturala si conceptuala. Nu inseamna doar sa convingi o audienta sa iti dea un like, un share sau sa cumpere ceva. Inseamna sa lasi o amprenta in mintea si sufletul cuiva. Ce amprenta? Ramane de vazut.

Together: Subliniaza necesitatea unei asumari colective – agentii, branduri, creatori de continut. Si necesitatea unei reglementari.

Andreea Lupu

Strategy & Innovation Director, Starcom & Head of Publicis Influence

Vezi inregistrarea

Alina Greavu

Digital Creator & Activist

Vezi inregistrarea

Lucian Mindruta

Founder, Mediaready.net

Vezi inregistrarea
12:15 - 12:45
How to Build a Data-Driven Influencer Marketing Strategy (EN)
Sincer vorbind, nu ne mai putem imagina astazi o lume fara influenceri. Mai mult, in lumea marketing-ului, brand-urile trebuie sa depaseasca colaborarile simple, de cele mai multe ori punctuale, cu influencerii si sa isi creeze o strategie bazata pe date concrete ce pot conduce la rezultatele dorite. O prezentare cu multe informatii utile, KPIs, obiective si sfaturi, sustinuta de doi specialisti in comunicare cu experienta de 6 ani in influencer marketing.

Florentina Perschy

Account Director, Ketchum Publico

Vivienne Hödl

Account Manager, Ketchum Publico

Vezi inregistrarea
12:45 - 13:15
Live Stream Shopping: The Next Big Thing in Influencer Marketing (RO)
Este o combinatie intre infotainment si cumparaturi instant. Este o conexiune naturala intre influenceri si audientele lor. Este livestream shopping, un nou trend care a prins si in Romania inca de anul trecut si care va avea mare succes pe viitor, pe masura ce retelele sociale isi concentreaza tot mai mult pe lansarea unor noi solutii de e-commerce.

Alex Pana

Marketing Manager, Oveit

Vezi inregistrarea
13:15 - 13:45
InfluEntertainment – A Creative Brand Approach (RO)

Intr-o lume in care brand-urile si influencerii lucreaza mai aproape ca niciodata, construirea unei strategii de Influencer Marketing este esentiala. Mai mult decat atat, trebuie sa existe o interdependenta intre brand, influenceri si social media, ca ecosistem de comunicare. Tocmai de la aceasta nevoie a pornit si strategia KFC, urmand o evolutie fireasca - ne-am axat pe mediul online, am continuat cu friends of the brand si am ajuns sa construim entertainment de brand cu ajutorul lor.

Claudia Bodnar

Social Media Manager KFC, Pizza Hut & Taco Bell

Vezi inregistrarea
14:00 - 15:00
Lunch Break
15:00 - 15:20
Creativity and Cooperation: How to Work with Giga-Influencers (RO)
Cum lucrezi cu un influencer cand acesta este el insusi un brand puternic? Unde incepe brief-ul si unde se termina? Cum planifici o campanie cu o celebritate? Acestea sunt doar cateva intrebari la care vor raspunde un om de marketing cu experienta si unul dintre cei mai mari influenceri romani. O discutie deschisa despre colaborari de succes.

Ana Maria Bajan

MARKETING, BUSINESS DEVELOPMENT & PR EXECUTIVE DIRECTOR, CAROLI FOODS GROUP

Andrei ‘Selly’ Selaru

Content Creator

Vezi inregistrarea
15:30 - 16:00
The Keys to a Successful Influencer Marketing Program (EN)
Unele branduri mizeaza pe awareness. Altele vizeaza conversiile. Astazi, influencerii pot avea roluri importante in fiecare etapa din Sales Funnel. Mai mult, brand-urile aleg sa isi diversifice mix-ul de influenceri, utilizand diferitele tipuri de creatori in functie de obiective.

Nick Baklanov

Marketing Intelligence Analyst, HypeAuditor

Florin Grozea

FOUNDER, MOCAPP.NET

Vezi inregistrarea
16:00 - 16:30
The American Way: Insights from the Biggest Influencer Marketing Market (EN)
Un checklist american pentru orice campanie de influencer marketing. Cum vede un manager de talente din LA dezvoltarea fenomenului de influencer marketing si ce recomandari are pentru brand-urile care vor sa se promoveze prin influenceri.

Kyle Hjelmeseth

Founder & CEO, G&B Digital Management

Vezi inregistrarea
16:30 - 17:00
The Evolution of Creator Monetization (EN)
Cum a evoluat monetizarea in randul creatorilor de continut, care sunt noile oportunitati de castig ale influencerilor, ce noi modele de business au aparut. Pentru creatori, este cea mai buna perioada de crestere de pana acum. Este Era Social Media 3.0.

James Creech

Co-Founder & CEO, Paladin

Vezi inregistrarea
17:00 - 17:30
The Do's and Don'ts of an Effective Influencer Marketing Strategy (EN)
Invatam din experienta unor brand-uri internationale cum sa pornim o campanie, de ce sa tinem cont la inceput de drum in influencer marketing, ce obiective iti alegi, cat de importanta e o audienta mare, care sunt secretele colaborarilor fericite si ce masuram la final.

Dario Cordin

Head of Customer Acquisition, ARMEDANGELS

Vezi inregistrarea
  • Hosting by Host-Age.ro