22 septembrie 2021 • EDITIE ONLINE
PARTICIPARE

Program 2020

10:00 - 11:30
InfluenceMe2020. Matters of influence in pandemic context (RO)

InfluenceMe este singurul studiu care documenteaza evolutia influencer marketing-ului in industria de comunicare locala. In fiecare an, studiul a venit cu noi insight-uri relevante si cu o abordare holistica a fenomenului – sintetizand atat perceptiile consumatorului, cat si dimensiunea pragmatica, cuantificabila, din spatele campaniilor.

Intr-un context social ambiguu si lipsit de predictie, cea de-a 8-a editie a studiului vine cu o serie de learning-uri si insight-uri menite sa aduca claritate in abordarea campaniilor cu influenceri.

De aceea, axa de referinta pentru concluzii a fost ghidata metodologic si analitic de relatia “ante-pandemic – pandemic.

Sesiunea va raspunde la intrebarile:

  • Ce schimbari majore s-au produs in influencer marketing in contextul pandemic
  • Care sunt indicatorii de brand impactati in mod direct de campaniile cu influenceri
  • Care sunt tipurile de mesaje cele mai relevante transmise de influenceri
  • Care este relevanta influencer marketing-ului in actualele pattern-uri de comunicare
  • Care este locul influencer marketing-ului in funnel-ul de comunicare al brandurilor

Rodica Mihalache

HEAD OF CONSUMER & BUSINESS INSHIGTS, STARCOM ROMANIA

Andreea Zanfir

CONSUMER DATA STRATEGIST, STARCOM ROMANIA

VEZI INREGISTRAREA
Influencer Marketing Forecasts. Facts & Insights for meaningful campaigns (RO)

Advertisingul este un organism viu, angajat in permanente relatii de schimb cu tot ceea ce il inconjoara. Fluid ca forma, manifestare sau intelegere, advertisingul a fost in egala masura afectat de “big bang-ul” epidemiologic care a marcat o suita de schimbari psiho-sociale.

Influencer Marketing-ul este parte integranta a advertisingului. Pentru a intelege care este rolul lui si cum putem face campanii relavante, este important sa avem o intelegere profunda a contextului si a tranzitiilor prin care trece consumatorul.

Lumea cunoaste noi conventii – fie ca le acceptam sau contestam. Noi trenduri sunt generate automat și pe alocuri brutal, de conditii obiective, de o serie de posibilitati noi de expresie si de inchiderea unei „normalitati” cunoscute (anterior).

Aceasta sesiune va raspunde urmatoarelor intrebari:

  • Cum se raporteaza advertising-ul la noile realitati sociale? In ce masura le metabolizeaza în procesele si produsele creative?
  • Ce a insemnat „Do Not Go Dark” in mixul de comunicare si in mesajele brandurilor?
  • Apar rutine noi care produc modificari substantiale in modul de utilizare ori relationare cu anumite produse/situatii/medii. Cum le transpunem in campanii relevante?
  • Se configureaza o noua stilistica in explorarile vizuale ale advertising-ului actual?
  • Care este rolul influencer marketing-ului in noua realitate a advertisingului?
  • Cum evaluam campaniile cu influenceri?
  • Cum definim conversiile in campaniile cu influenceri?

Andreea Lupu

STRATEGY & INNOVATION DIRECTOR, STARCOM ROMANIA

VEZI INREGISTRAREA

Marius Manole

Actor

VEZI INREGISTRAREA
11:40
Brand Case Study: Achieving Brand Love Through Influencer Marketing (RO)
Peisajul influencer marketing a evoluat si s-a diversificat in ultimii ani. Astazi cuprinde o multime de platforme si diversi creatori de continut. Acest fapt a adus oportunitati si provocari deopotriva. Pe ce canal sa comunic? Cu ce creator de continut sa colaborez? Cum imi adaptez mesajul la fiecare platforma? Acestea sunt cateva dintre intrebarile pe care oamenii de marketing si le pun cand pornesc pe drumul influencer marketing-ului. Importante sunt viziunea pe termen lung, alegerea unor parteneri de comunicare potriviti si deschiderea catre noile modalitati de promovare.

Sergiu Mircea

DIRECTOR EXECUTIV MARKETING, COMUNICARE & PR, BANCA TRANSILVANIA

VEZI INREGISTRAREA
12:00 - 12.10
Pauza
12:10
Building Successful Partnerships in Influencer Marketing (RO)
Studiile spun ca mai mult de jumatate dintre brand-uri lucreaza cu cel putin 10 influenceri intr-o campanie. Companiile ii aleg pentru ca se pot conecta cu comunitatile lor. Autenticitatea, cunostintele si opiniile acestora pot transforma publicul in clienti fideli. Cu toate acestea, sa gasesti influencerii potriviti pentru afacerea ta nu este asa usor precum pare. Influencerii alesi au un impact mare asupra rezultatelor campaniei.

Ana Maria Bajan

MARKETING, BUSINESS DEVELOPMENT & PR EXECUTIVE DIRECTOR, CAROLI FOODS GROUP

Flick

RADIO PRESENTER & ENTERTAINER

VEZI INREGISTRAREA
12:30 - 12.40
Pauza
12:40
Establishing the Role of the Influencers in Brand Communication (RO)
Au trecut vremurile cand influencerii erau simpli purtatori de advertoriale. Brand-urile mari astazi ii folosesc tactic in comunicarea lor, combinand eficient talentul creatorilor de continut cu obiectivele de business, pentru ca in final sa rezulte o relatie pe termen lung, puternica si mai ales cu rezultate.

Sabina Stirb

MARKETING DIRECTOR, HUAWEI CONSUMER Business Group

VEZI INREGISTRAREA
13:00 - 13:10
Pauza
13:10
Crafting a Winning Influencer Marketing Strategy: A Straightforward Guide for 2020 (RO)
Campaniile cu influencerii joaca acum un rol cheie in strategiile de marketing si comunicare ale brandurilor de orice marime. Insa ca o strategie sa functioneze, brand-ul trebuie sa cunoasca abordarile tactice in colaborarile cu influencerii. Pe de o parte, influencerii au puterea de a oferi o expunere mare brand-ului (reach) in comunicari punctuale. Pe de alta parte, influencerii pot crea conexiuni puternice si pe termen lung, asigurand un transfer de incredere intre brand si publicul sau. In final, o companie trebuie sa stie ce fel de campanie cu influenceri isi doreste si mai ales ce asteptari ar trebui sa aiba in aceasta colaborare.

Oana Bulexa

MANAGING DIRECTOR, MSL THE PRACTICE

VEZI INREGISTRAREA
13:40 - 14:30
Pauza
14:30
Best Practices in Influencer Marketing Campaigns (EN)
Brand-urile cauta idei si solutii rapide pentru campaniile de influencer marketing. In acelasi timp, ele trebuie sa caute ambasadori de incredere in randul creatorilor de continut si sa relaxeze conditiile de colaborare pentru a beneficia mai mult de creativitatea si implicarea acestora. Pe de alta parte, influencerii trebuie sa inteleaga cat mai bine obiectivele brand-urile si sa ajusteze comunicarea pentru a le atinge, chiar daca acest lucru inseamna o implicare mai mare decat bugetul stabilit.

Cristina Canale

BRAND PARTNERSHIPS MANAGER, CLUSE

VEZI INREGISTRAREA
15:00
The Rise of the Performance Model in Influencer Marketing (EN)
Bugetele de marketing si, prin urmare, incasarile creatorilor de continut s-au redus, ceea ce inseamna ca brandurile au mai putini bani de cheltuit pentru marketingul prin influenceri, iar influencerii au mai putine sanse sa se asocieze cu un brand ca pana acum. Influencer marketingul inca este folosit mai mult pentru cresterea constientizarii brandului decat pentru vanzari, insa in ultimii ani tot mai multe companii au ales calea marketingului prin influenceri bazat pe performanta.

Hannah Solle

TEAM LEAD COMMUNITY MANAGEMENT, HI! SHARE THAT.

VEZI INREGISTRAREA
15:30
Why Influencer Marketing Is The Next Big Thing In B2B Marketing (EN)
In lumea digitala rapida de astazi, factorii de decizie din companii sunt mai greu de impresionat de publicitatea online clasica. Ei au nevoie de o voce autentica si sa vada rezultate autentice sau aplicatii dovedite. Si sunt mai dornici sa asculte daca toate acestea provin dintr-o sursa de incredere. Asa ajungem sa vorbim de influenceri in zona B2B. In esenta, influencer marketingul pentru companiile B2B se concentreaza pe utilizarea liderilor de opinie pentru a transmite mesajul de brand in fata unui public foarte bine tintit.

David Wing

FOUNDER & MD, WING DIGITAL MARKETING

VEZI INREGISTRAREA
16:00
Brand Case Study: Creating a Meaningful Relationship with the Public Through Content (RO)
Influencer marketingul a fost intotdeauna o tactica puternica si utila pentru a construi o relatie de incredere intre public si brand, pentru a informa audienta si pentru a crea noi conexiuni cu consumatorii. Dar acum este important mai mult ca niciodata ca tactica sa creeze relatii puternice cu publicul. Lucrand cu influencerii acum, brandurile sunt in legatura directa cu comunitatile acestora fie ca vorbim de lansarea unui nou produs sau serviciu, fie ca vorbim de un anunt de companie.

Cristina Hanganu

COMMUNICATION & CSR DIRECTOR, LIDL ROMANIA

VEZI INREGISTRAREA
  • Hosting by Host-Age.ro