Bine ati venit la conferinta anuala dedicata influencer marketingului, un domeniu in continua expansiune care redefineste modul in care brandurile interactioneaza cu publicul. Astazi vom explora strategii de succes, noi tendinte si studii de caz creative, alaturi de lideri din industrie si creatori de continut de top.
InfluenceMe este singurul studiu care documenteaza holistic, cantitativ si calitativ, impactul campaniilor de influencer marketing din Romania. In acelasi timp, influencer marketing-ul este canalul de comunicare cu, poate, cea mai spectaculoasa crestere din ultimii ani: de la numarul de campanii implementate, pana la numarul covarsitor al celor care isi doresc sa fie listati ca influenceri.
• Cum sunt percepute mesajele influencerilor in 2024? • Cat de relevanti sunt influencerii? • Cum impacteaza campaniile cu influenceri indicatorii de brand? • Cum evaluam o industrie neconventionala intr-un grid conventional?In ce masura influencer marketing-ul poate avea un discurs propriu, intr-o industrie de comunicare in care avem atat de multe planuri care se intrepatrund? Tot mai multe opinii sustin suprematia acestui media channel din perspective cantitative. Poate fi influencer marketing-ul un stand alone?
La fel de multe opinii pledeaza pentru abandonarea unei matrice de evaluare calitative a campaniilor de influence. Oare este echitabil sa evaluam impactul unui canal de comunicare eminamente narativ, prin indicatorii exclusiv cantitativi ai retelelor de socializare?
Suntem, deja, la al 12-lea an de InfluenceMe. De 12 ani analizam sute de campanii, extragem insight-uri, formulam ‘bune practici’ si problematizam misiunea brandurilor, a influencerilor, a industriei. Dar oare cum ar trebui sa definim premisele de lucru in evaluarea acestei industrii, in 2024?
Cum este ca intr-o lume uniforma, sa iesi din rand? Cum este sa ai rezultate, fara ca macar sa ti le propui? Un dialog despre neconventional in conventional si despre impact, in lipsa cautarii lui.
Prezentarea va scoate in evidenta factorii esentiali pentru crearea unor campanii memorabile. John ne va atata cum campania CeraVe de la Super Bowl, cu Michael Cera, a reusit sa capteze atentia printr-o abordare creativa unica, dar si exemple de succes de la Dove si Coca-Cola, care au generat o conexiune autentica cu audienta.
O prezentare care va explica felul in care colaborarea cu influencerii poate ajuta la construirea unei comunitati loiale in jurul brandurilor. Vom afla criteriile prin care alegem influencerii potriviti si cum cream parteneriate autentice, capabile sa atraga si sa mentina interesul consumatorilor. De asemenea, vom descoperi metode de masurare a succesului si de imbunatatire a interactiunii cu publicul prin intermediul influencerilor.
Descoperim o perspectiva practica asupra colaborarilor dintre branduri si micro-influenceri pentru a creste impactul campaniilor digitale. Invatam cum sa identificam micro-influenceri relevanti pentru brandurile noastre, cum sa stabilim parteneriate autentice si cum sa cream strategii de continut care sa rezoneze cu audientele lor.
O campanie de succes cu influenceri pe diverse platforme social media necesita o coordonare atenta a mai multor elemente esentiale. Intai cream un mix echilibrat de continut, adecvat pentru obiectivele noastre si atractiv pentru public. Alegem apoi influencerii potriviti pentru a asigura o conexiune autentica si eficienta cu audienta tinta. Definim obiective clare si masurabile, care sa ne permita optimizarea continua a strategiei pentru a avea rezultatele dorite.
Aflam cum brandurile si influencerii pot colabora eficient pentru a crea parteneriate autentice si puternice. Vom explora studii de caz care demonstreaza succesul unor campanii de influencer marketing, subliniind tacticile folosite pentru a atrage si a mentine interesul publicului.
Prezentarea propune o incursiune in universul colaborarilor de succes dintre branduri si influenceri, plecand de la studii de caz concrete, ce evidentiaza strategii eficiente, provocarile intalnite si lectiile invatate. Vom explora cum aceste parteneriate au reusit sa creeze conexiuni autentice cu publicul si sa genereze rezultate masurabile pentru branduri.
Esti creator de continut la inceput de drum sau esti pe piata de mult timp si vrei sa iti extinzi parteneriatele? Intra in culisele colaborarilor cu brandurile active in influencer marketing intr-o sesiune speciala, in care specialisti si creatori apreciati iti vor impartasi din experienta lor. Acest masterclass va atinge urmatoarele subiecte:
Romanian Influencer Awards isi propune sa aduca recunoastere celor mai creativi si implicati creatori de continut, sa aprecieze munca lor si sa evidentieze impactul pe care il au atat in randul brandurilor, cat si al publicului.