14 Septembrie 2023 • JW MARRIOTT HOTEL

Program 2023

08.00 - 08.45
Inregistrarea participantilor
Cafeaua, croissantul si locul preferat ii asteapta pe cei mai matinali dintre participanti.
09.00 - 10.30 SESIUNEA 1
#InfluenceMe2023. Actual status, Marketing predictions & Emerging trends (RO)

InfluenceMe este singurul studiu din care documenteaza holistic, cantitativ si calitativ, impactul campaniilor de influencer marketing din Romania. In ce masura este importanta aceasta analiza si cui foloseste? 40.469 de executii (stories, reels, static posts) cu influenceri s-au intamplat in prima jumatate a anului 2023. Si cel mai probabil numarul se va dubla in a doua jumatate a anului. Aproape ca nu mai exista brand care sa nu foloseasca influenceri in mixul de comunicare.

Este bine? Este rau? In ce masura ajuta influencerii? In ce masura influenteaza, ei, indicatorii de brand? In ce masura campaniile de influencer marketing influenteaza comunitatile?

Andreea Zanfir

HEAD OF CONSUMER INSIGHTS, STARCOM ROMANIA

Fading Borders (RO)

Intr-o lume a carei dinamica abia o mai putem metaboliza, influencer marketing-ul pare sa primeasca aceeasi definitie an de an. Suntem, deja, la al 11-lea an de InfluenceMe. De 11 ani analizam sute de campanii, extragem insight-uri, formulam ‘bune practici’ si problematizam misiunea brandurilor, a influencerilor, a industriei. Dar daca ar trebui redefinte premisele? Daca ar trebui reanalizat contextul? Sau poate reinteles rolul si limbajul industriei nelipsite din fiecare brief?

Traim intr-o societate incercata de cadre legislative ambigue, de situatii incheiate tragic sau optimist cu „Doamne ajuta!”, care se fereste de pisici negre si de cele 3 ceasuri rele ale zilei de marti. Intr-o astfel de societate, Influencer Marketing-ul este special. Si despre asta vom dezbate impreuna.

Andreea Lupu

STRATEGY & INNOVATION DIRECTOR, STARCOM ROMANIA

Influencer Talk

Raluca Anton

Psychotherapist & Trainer, PhD

Andreea Lupu

STRATEGY & INNOVATION DIRECTOR, STARCOM ROMANIA

Moderator

Cristian Manafu

Conference Host

10:30 - 11:00
Coffee Break
11:00 - 13:00 SESIUNEA 2
Decoding the Future: What Comes Next in Influencer Marketing? (EN)
Universul influencerilor este in continua schimbare. Noi generatii de creatori apar, ce se adreseaza unor noi generatii de consumatori. Noi tehnologii si aplicatii creeaza noi canale sau abordari in comunicarea cu publicul. Printr-o analiza atenta si studii de caz, aceasta prezentare ofera o perspectiva detaliata asupra modului in care brandurile si influencerii vor colabora. Este o resursa esentiala pentru toti cei care doresc sa ramana la curent cu directiile viitoare din acest domeniu dinamic.

RAHUL TITUS

GLOBAL HEAD OF INFLUENCE, OGILVY

Influencers in a Gen Z world. Authenticity Over Perfection (RO)
In era digitala, generatia Z redefineste modul in care percepem influenta si valorile online. Prezentarea exploreaza evolutia influencerilor in contextul noilor generatii, subliniind importanta autenticitatii si prioritizarea unor conexiuni reale. Intelegerea asteptarilor noii generatii este cruciala pentru oricine doreste sa ramana relevant in peisajul influencerilor de astazi.

CLAUDIA BODNAR

SOCIAL MEDIA MANAGER KFC, PIZZA HUT & TACO BELL

Discover the current trends in influence and learn how brands can stand out authentically in a highly competitive landscape (EN)
Afla de la Sarah cum a reusit echipa sa sa implementeze campanii de influencer marketing deosebite, pornind de la un insight puternic, si cum a pus in practca idei creative cu impact alaturi de influenceri. Prezentarea sa va acoperi 3 tendinte actuale, 3 ingrediente pentru campanii de succes si 3 lectii invatate pe care le poate aplica oricine, indiferent de bugetul avut.

SARAH PINCH

HEAD OF SOCIAL & INFLUENCER, KETCHUM LONDON

Rising Above Challenges: Achieving Success with Influencer Campaigns (RO)
Unele branduri mizeaza pe awareness. Altele vizeaza conversiile. Astazi, influencerii pot avea roluri importante in fiecare etapa din Sales Funnel. Mai mult, brand-urile aleg sa isi diversifice mix-ul de influenceri, utilizand diferitele tipuri de creatori in functie de obiective. O prezentare despre atingerea obicetivelor in campaniile cu influenceri.

Silviu Antohe

EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR, MULLENLOWE

Moderator

Cristian Manafu

Conference Host

13:00 - 14:00
LUNCH BREAK
Prilejul ideal pentru schimbul de idei cu profesionistii din industrie.
14:00 - 17:00 SESIUNEA 3
Influencer Marketing Campaigns Masterclass
Participa la primul masterclass despre influencer marketing, gandit ca o sesiune intensa, cu mult continut util si exemple clare, ce ofera brand-urilor de toate marimile un kit cu tactici si idei din experienta unor agentii de top din Romania. Asista la un seminar cuprinzator care te va ghida pas cu pas, de la identificarea influencerilor potriviti, pana la crearea continutului captivant si masurarea rezultatelor.
Plan a Successful Campaign with a 5-Point Influencer Marketing Campaign Checklist (RO)
Orice greseala facuta in primii pasi ai unei campanii poate influenta negativ rezultate. Este important de aceea ca inainte de a incepe campania sa planificam in amanunt cel putin pasii esentiali, bifand aspectele esentiale si tacticile de baza. O prezentare ce ofera un checklist util oamenilor de comunicare si marketing.

Roxana Diba

MANAGING DIRECTOR, GOLIN

Discovering the Perfect Influencers for Your Brand (RO)
Numarul influencerilor e in continua crestere. Apar mereu nume noi, pe nise din ce in ce mai diversificate. Alegerea influencerilor relevanti a depasit etapa bifarii unor nume intr-un Excel. Este un proces atent facut si cu multa responsabilitate. Incompatibilitatea cu brand-ul poate avea consecinte nedorite. O prezentare care ofera o abordare practica in alegerea influencerilor.

Bogdan Tomoiaga

MANAGING DIRECTOR, GRF+

Best Practices in Campaign Management and Creative Strategy (RO)
Construirea unei relatii de succes intre influenceri si branduri este esentiala pentru o campanie de influencer marketing reusita. Prin comunicarea transparenta, alinierea valorilor si intelegerea clara a obiectivelor ambelor parti, se poate lega o colaborare autentica si benefica. O prezentare despre alinierea creativitatii influencerilor cu identitatea brandului, pentru a crea o conexiune puternica cu publicul tinta.

Octavian Gheorghe

Creative Director, GMP PR

Expanding Organic Reach Through Media Amplification (RO)
Reach-ul organic este afectat semnificativ de algoritmul platformelor sociale. Desi multi influenceri au resursele de a atinge audiente mari, potentialul lor este franat de limitarile aplicatiilor sociale. Prin Paid Media, brand-urile pot maximiza campaniile cu influenceri si atinge audiente extinse si mai ales relevante.

Anca Toma

Digital Strategy Director, MTH Digital

Creating Influencer Marketing Campaigns with Strong KPIs (RO)
Nicio campanie nu trebuie sa ignore indicatorii de performanta. Masurarea rezultatelor nu doar arata eficacitatea campaniei, ci si creeaza fundatia pentru un program solid de influencer marketing pe termen lung. O prezentare despre cum stabilesti obiective masurabile si relevante, asigurandu-te ca fiecare pas in colaborarea cu influencerii aduce rezultate.

ANDREEA LOGIGAN

MANAGING DIRECTOR, MSL CONSULTANTS

Allout FactZ by Samsung - A Campaign About Untold Truths and Vulnerabilities Among Gen Zers (RO)

Strategia creativa ne arata modul in care influencerii vor spune povestea brandului si ajuta compania sa isi atinga obiectivele. Pe scurt, strategia creativa reprezinta ce, cum si de ce in eforturile de a atinge obiectivele de marketing. Strategia creativa ofera principiile de baza pentru influencerii implicati in campanie. O prezentare despre cum un plan bine pus la punct ajuta brandurile si influencerii sa aiba un impact mare si rezultate bune.

Corina Sandu

Campaign & Categories Manager, Samsung Romania

Sabina Stirb

Communications & CC Manager, Samsung Romania

Moderator

Cristian China-Birta

CO-FOUNDER, KOOPERATIVA 2.0

  • Hosting by Host-Age.ro