Meriti sa fii surprins de cei mai buni creatori de continut

Lidl este unul dintre cele mai implicate brand-uri in social media. De altfel, in ultimii ani a fost recunoscut ca fiind un Top Social Brands atat in media, cat si in festivaluri de publicitate. De-a lungul timpului, Lidl a colaborat cu diversi creatori de continut, cu bloggeri, vloggeri, Instagrammeri sau chiar vedete TV si artisti. Intre numele celebre implicate fie in campanii punctuale, fie in programe pe termen lung, vedeta TV Chef Florin Dumitrescu si actorul Andrei Aradits au primit roluri importante in serii de continut dedicate.

Bucatar fara Scapare

Descopera labirintul de capcane si bucataria din care invitatii ies doar daca le iese reteta.

Retete Chef Florin Dumitrescu

Descopera retetele lui Chef Florin Dumitrescu pentru concursul din aplicatia Chefi la cutite si nu numai.

Camara Noastra. Bucate ca la carte

Cele mai grozave mancaruri romanesti se ascund si in altfel de carti, cele ale marilor autori! 

BIO cu tine

Produse BIO pentru tine si familia ta: Alege sa ai grija. Si de tine, si de cei dragi.

Vorbitor

Campanii Lidl de poveste

Cu influenceri, fara influenceri, campaniile Lidl sunt mereu apreciate de public. Inedita si suprinzatoare, comunicarea brand-ului ar putea avea un capitol dedicat in manualele de specialitate.

Departamentul 2000000+
Pet Brother
Lidl Sneakers
Like in Bucatarie

Inovatiile Lidl

Social media e parte din ADN-ul de comunicator al Lidl. La fel si inovatia, brand-ul fiind recunoscut pentru initiativele creative lansate in mediul digital.

Lidl 1 Milion

In 2013, Lidl a fost prima companie care a atins 1 milion de fani. Momentul a fost sarbatorit printr-o mare petrecere la Cluj la care fanii puteau sa se conecteze prin webcams.

Social Grill

Tot in 2013, Lidl a creat o aplicatie Facebook “conectata” la un gratar organizat la magazinul din Colentina. Momentul era dat live pe Facebook, iar vizitatorii puteau da tag produselor.

Lidl Kiss

In 2014, de Valentine's Day, Lidl a oferit cuplurilor o aplicatie bazata pe face recognition, prin care acestea se puteau saruta de la distanta. Aplicatia a fost lansata in 24 de tari.

Amar Y Comer

Tot in 2014, Lidl a lansat o telenovela pentru a promova specialitatile iberice. De fapt, a fost o serie web in 6 episoade scurte, de 2-3 minute, dramatice si pasionale.

Urmareste Lidl in Social Media