26 SEPTEMBRIE 2025 • HOTEL MARSHAL GARDEN
26 SEPTEMBRIE 2025 • HOTEL MARSHAL GARDEN
Participare

Program 2025

08:00 - 08:45
INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
08:45 - 09:00
DESCHIDEREA CONFERINTEI
09:00 - 10:30
SESIUNEA 1 - BEHIND THE HYPE: DECODING INFLUENCER MARKETING THAT WORKS
From Influence to Impact: What Matters When Everyone’s Talking?

Cum facem sa intelegem fenomenul de INFLUENCE intr-o mare de pareri, de pseudo-studii si de “retete” care ne sunt servite de o multitudine de specialisti care, in 2025, par sa nu mai aiba nevoie de nicio validare pentru a opina?

De 13 ani, InfluenceMe este singurul studiu din industria de media & advertising care analizeaza influencer marketing-ul din perspectiva impactului pe care campaniile cu influenceri il au la nivel de purchase funnel. Cu relevanta si aplicabilitate locala, InfluenceMe raspunde la o multitudine de intrebari esentiale pentru orice demers care implica influenceri:

• Ce tipuri de mesaje au impact?
• Care sunt influencerii care ajuta la cresterea indicatorilor de brand ?
• Care sunt mecanismele care functioneaza in comunicare?
• Ce tip de continut isi doresc oamenii sa primeasca de la influenceri?
• Ce tip de continut a ajuns la saturatie?
• Care sunt strategiile de influence castigatoare?

Rodica Mihalache

Data Intelligence Lead, Publicis Groupe

Zoomed In, Tuned Out: When Granularity Kills Perspective

Influencer Marketing-ul a devenit o constanta. Creste de la un an la altul mai ceva ca Fat-Frumos si se metamorfozeaza in fel si chip. Vehiculam bugete spectaculoase, poate chiar le si cheltuim, apoi dezbatem cum masuram impactul. Intr-o abundenta de date, de opinii, de brief-uri si pseudo-brief-uri, cum facem sa pastram directia? Avem toate resursele pentru a analiza fenomenul de INFLUENCE, dar stim sa il evaluam? Cum facem sa semnificam - atat din punct de vedere al comunicarii, cat si din perspectiva de marketing - ceea ce facem?

Andreea Lupu

Strategy & Innovation Director, Starcom Romania

Loud but Empty: Cutting Through the Noise in the Age of Influence

Ritmul in care traim nu mai este o exceptie. Dinamica fiecarei campanii, niciatat. Volumul? (de campanii, informatii, opinii) O realitate si el. La finalul zilei, cu ce ramanem de fapt?

Andreea Lupu

Strategy & Innovation Director, Starcom Romania

EMA PRISCA

CREATIVE DIRECTOR & COMMUNICATION STRATEGIST

Moderator

Cristian Manafu (Modarator)

Organizer

10:30 - 11:00
COFFEE BREAK
11:00 - 13:00
SESIUNEA 2 - STRATEGIC STEPS TO MAXIMIZE INFLUENCER CAMPAIGN EFFECTIVENESS
From Planning to Impact: A Framework for Influencer Marketing at Scale

Cum poti construi o campanie de influencer marketing care chiar livreaza rezultate? Aceasta prezentare iti ofera o perspectiva practia a fenomenului Influencer Marketing, cu tactici de succes si abordari inedite testate pe piata. Vei descoperi studii de caz concrete, cu rezultate clare, care arata ce functioneaza si cum poti aplica aceste invataminte pentru brandul tau.

VIVIENNE HÖDL

BUSINESS DIRECTOR, KETCHUM AUSTRIA

Influencer Authenticity in the Age of Deepfakes and AI Personas

Afla de ce e important sa lucrezi cu influencerii potriviti si problemele pe care le pot crea influencerii generati de AI sau Recomandarile False. De ce increderea si transparenta conteaza astazi mai mult ca oricand. De ce trebuie sa fii la curent cu metodele practice prin care poti verifica si proteja parteneriatele cu influencerii.

Andrei Puiu

Senior Influencers Relationship Manager, Bitdefender

The Reach Revolution: Supercharging Influence With Creator Ads

Vei vedea cum poti trece de la reach-ul organic la la folosirea continutului creat de influenceri ca reclame cu rezultate imediate. Autenticitatea si increderea transmise de continutul generat de utilizatori si precizia si audienta mare specifice promovarii platite permit extinderea influentei mult dincolo de feed. Astfel, vocile creatorilor devin motoare de crestere care aduc reach, engagement si conversii masurabile la scara.

Sorin Amzu

Marketing Manager, Flaminjoy

Long-Term Influence Strategies for Lasting Brand Impact

Influencer marketingul nu inseamna doar campanii punctuale. Poate deveni un instrument strategic prin colaborari de durata. Vom analiza cum astfel de parteneriate pot deveni parte integranta din strategia de marketing si cum se masoara impactul lor in timp.

Irina Folea

CORPORATE COMMUNICATIONS & CC PR, SAMSUNG ROMANIA

Moderator

Cristian Manafu (Modarator)

Organizer

13:00 - 14:00
LUNCH BREAK
14:00 - 15:30
SESIUNEA 3 - CASE STUDIES: BEHIND THE SUCCESS OF TOP INFLUENCER CAMPAIGNS
The Real Deal With Influence: Why Influencers Are Essential Even When Brands Have Advertising Superpowers

Intr-o lume unde brandurile au acces la cele mai sofisticate instrumente media, influenta reala vine din conexiuni autentice si din vocea celor in care publicul are incredere. Aceasta sesiune arata cum influencerii completeaza si chiar amplifica puterea bugetelor brandurilor.

GABRIEL EREMIA

MARKETING & PM DIRECTOR, BEKO EAST EUROPE

How Do You Really Know? A Marketer’s Guide to Tough Questions

"Cum stii ca e bine?" Aceasta intrebare are multe variante in mintea oamenilor de marketing, fie ca sunt la inceput de drum, fie ca au deja experienta. Unul dintre brandurile care au pariat pe influenceri de mai bine de 10 ani, ne impartaseste din experienta sa, raspunzand direct la intrebarile care ne framanta.

Ana Nicolae

HEAD OF COMMUNICATION, AVON

The Avatar Effect: Discover the Secret to Stronger Brand Partnerships

Fiecare influencer are un avatar dominant, un arhetip care influenteaza modul in care este perceput de public. Intelegerea acestui avatar ajuta brandurile sa aleaga partenerii potriviti, sa construiasca relatii autentice si colaborari de tip win-win. Atunci cand compatibilitatea lipseste, avatarul castigator este aproape intotdeauna cel al influencerului, nu al brandului.

Adina Vlad

MANAGING PARTNER, UNLOCK

Moderator

Raluca Hagiu (Modarator)

Journalist

15:30 - 16:00
COFFEE BREAK
16:00 - 18:00
SESIUNEA 4 - MASTERCLASS: THE PATH FROM CONTENT CREATOR TO TRUSTED BRAND PARTNER
Masterclass dedicat creatorilor de continut si brandurilor care pornesc primele colaborari
Preparing to Impress: What Influencers Need to Know Before Meeting Brands

Esti creator de continut la inceput de drum sau esti pe piata de mult timp si vrei sa iti extinzi parteneriatele? Intra in culisele colaborarilor cu brandurile active in influencer marketing intr-o sesiune speciala, in care specialisti si creatori apreciati iti vor impartasi din experienta lor. Acest masterclass va atinge urmatoarele subiecte:

What Influencers Should Know to Make a Great Impression on Brands
Invata cum sa faci o impresie buna si sa construiesti parteneriate care iti pot schimba cariera.

Nicoleta Iancu

Communication Director, GRF+

How to Find the Perfect Brand Partnership
Cum identifici si alegi brandurile pentru colaborari relevante, autentice si cu rezultate pozitive.

Octavian Gheorghe

ACADEMY DIRECTOR & TRAINER, GMP ACADEMY

Meeting Brand Expectations
Descopera cerintele, standardele si nevoile brandurilor pentru a construi parteneriate de succes.

Ariana Stanescu

Digital Manager, Golin Romania

Exploring Compensation Models in the Creator Economy
Diferite modele de compensare pentru creatorii de continut, KOLs si influenceri.

Florin Grozea

FOUNDER, MOCAPP

Ask Me Anything: Secrets Every Content Creator Should Know
Afla sfaturi si trucuri esentiale pentru creatori de continut de la unul dintre influencerii apreciati ai momentului.

Florin Grozea

FOUNDER, MOCAPP

DANIEL CIRIPAN

CONTENT CREATOR, DAN HAS THE MUNCHIES

Partners 2025

  • Hosting by Host-Age.ro