Cum facem sa intelegem fenomenul de INFLUENCE intr-o mare de pareri, de pseudo-studii si de “retete” care ne sunt servite de o multitudine de specialisti care, in 2025, par sa nu mai aiba nevoie de nicio validare pentru a opina?
De 13 ani, InfluenceMe este singurul studiu din industria de media & advertising care analizeaza influencer marketing-ul din perspectiva impactului pe care campaniile cu influenceri il au la nivel de purchase funnel. Cu relevanta si aplicabilitate locala, InfluenceMe raspunde la o multitudine de intrebari esentiale pentru orice demers care implica influenceri:
• Ce tipuri de mesaje au impact? • Care sunt influencerii care ajuta la cresterea indicatorilor de brand ? • Care sunt mecanismele care functioneaza in comunicare? • Ce tip de continut isi doresc oamenii sa primeasca de la influenceri? • Ce tip de continut a ajuns la saturatie? • Care sunt strategiile de influence castigatoare?Influencer Marketing-ul a devenit o constanta. Creste de la un an la altul mai ceva ca Fat-Frumos si se metamorfozeaza in fel si chip. Vehiculam bugete spectaculoase, poate chiar le si cheltuim, apoi dezbatem cum masuram impactul. Intr-o abundenta de date, de opinii, de brief-uri si pseudo-brief-uri, cum facem sa pastram directia? Avem toate resursele pentru a analiza fenomenul de INFLUENCE, dar stim sa il evaluam? Cum facem sa semnificam - atat din punct de vedere al comunicarii, cat si din perspectiva de marketing - ceea ce facem?
Ritmul in care traim nu mai este o exceptie. Dinamica fiecarei campanii, niciatat. Volumul? (de campanii, informatii, opinii) O realitate si el. La finalul zilei, cu ce ramanem de fapt?
Cum poti construi o campanie de influencer marketing care chiar livreaza rezultate? Aceasta prezentare iti ofera o perspectiva practia a fenomenului Influencer Marketing, cu tactici de succes si abordari inedite testate pe piata. Vei descoperi studii de caz concrete, cu rezultate clare, care arata ce functioneaza si cum poti aplica aceste invataminte pentru brandul tau.
Afla de ce e important sa lucrezi cu influencerii potriviti si problemele pe care le pot crea influencerii generati de AI sau Recomandarile False. De ce increderea si transparenta conteaza astazi mai mult ca oricand. De ce trebuie sa fii la curent cu metodele practice prin care poti verifica si proteja parteneriatele cu influencerii.
Vei vedea cum poti trece de la reach-ul organic la la folosirea continutului creat de influenceri ca reclame cu rezultate imediate. Autenticitatea si increderea transmise de continutul generat de utilizatori si precizia si audienta mare specifice promovarii platite permit extinderea influentei mult dincolo de feed. Astfel, vocile creatorilor devin motoare de crestere care aduc reach, engagement si conversii masurabile la scara.
Influencer marketingul nu inseamna doar campanii punctuale. Poate deveni un instrument strategic prin colaborari de durata. Vom analiza cum astfel de parteneriate pot deveni parte integranta din strategia de marketing si cum se masoara impactul lor in timp.
Intr-o lume unde brandurile au acces la cele mai sofisticate instrumente media, influenta reala vine din conexiuni autentice si din vocea celor in care publicul are incredere. Aceasta sesiune arata cum influencerii completeaza si chiar amplifica puterea bugetelor brandurilor.
"Cum stii ca e bine?" Aceasta intrebare are multe variante in mintea oamenilor de marketing, fie ca sunt la inceput de drum, fie ca au deja experienta. Unul dintre brandurile care au pariat pe influenceri de mai bine de 10 ani, ne impartaseste din experienta sa, raspunzand direct la intrebarile care ne framanta.
Fiecare influencer are un avatar dominant, un arhetip care influenteaza modul in care este perceput de public. Intelegerea acestui avatar ajuta brandurile sa aleaga partenerii potriviti, sa construiasca relatii autentice si colaborari de tip win-win. Atunci cand compatibilitatea lipseste, avatarul castigator este aproape intotdeauna cel al influencerului, nu al brandului.
Esti creator de continut la inceput de drum sau esti pe piata de mult timp si vrei sa iti extinzi parteneriatele? Intra in culisele colaborarilor cu brandurile active in influencer marketing intr-o sesiune speciala, in care specialisti si creatori apreciati iti vor impartasi din experienta lor. Acest masterclass va atinge urmatoarele subiecte: