Cel mai important eveniment dedicat marketingului prin influenceri din Romania
19 SEPTEMBRIE 2024 • JW MARRIOTT HOTEL

Program 2024

08:00 - 08:45
INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
08:45 - 09:00
DESCHIDEREA CONFERINTEI
Welcome to a World of Ideas

Bine ati venit la conferinta anuala dedicata influencer marketingului, un domeniu in continua expansiune care redefineste modul in care brandurile interactioneaza cu publicul. Astazi vom explora strategii de succes, noi tendinte si studii de caz creative, alaturi de lideri din industrie si creatori de continut de top.

Alex Grecu

CONFERENCE HOST

09:00 - 10:30
SESIUNEA 1 - KNOW-HOW: BREAKING DOWN THE INFLUENCER MARKETING SUCCESS
#InfluenceMe2024. A Holistic Look at our Local Influencer Marketing Industry

InfluenceMe este singurul studiu care documenteaza holistic, cantitativ si calitativ, impactul campaniilor de influencer marketing din Romania. In acelasi timp, influencer marketing-ul este canalul de comunicare cu, poate, cea mai spectaculoasa crestere din ultimii ani: de la numarul de campanii implementate, pana la numarul covarsitor al celor care isi doresc sa fie listati ca influenceri.

• Cum sunt percepute mesajele influencerilor in 2024?
• Cat de relevanti sunt influencerii?
• Cum impacteaza campaniile cu influenceri indicatorii de brand?
• Cum evaluam o industrie neconventionala intr-un grid conventional?

Rodica Mihalache

Data Intelligence Lead, Publicis Groupe

Descarca prezentarea
Human Strike and the Art of Creating Engagement

In ce masura influencer marketing-ul poate avea un discurs propriu, intr-o industrie de comunicare in care avem atat de multe planuri care se intrepatrund? Tot mai multe opinii sustin suprematia acestui media channel din perspective cantitative. Poate fi influencer marketing-ul un stand alone?

La fel de multe opinii pledeaza pentru abandonarea unei matrice de evaluare calitative a campaniilor de influence. Oare este echitabil sa evaluam impactul unui canal de comunicare eminamente narativ, prin indicatorii exclusiv cantitativi ai retelelor de socializare?

Suntem, deja, la al 12-lea an de InfluenceMe. De 12 ani analizam sute de campanii, extragem insight-uri, formulam ‘bune practici’ si problematizam misiunea brandurilor, a influencerilor, a industriei. Dar oare cum ar trebui sa definim premisele de lucru in evaluarea acestei industrii, in 2024?

Andreea Lupu

Strategy & Innovation Director, Starcom Romania

Descarca prezentarea
When AUTHENTICITY is Not an Empty Word. The Art of Creating Relevance & Communities

Cum este ca intr-o lume uniforma, sa iesi din rand? Cum este sa ai rezultate, fara ca macar sa ti le propui? Un dialog despre neconventional in conventional si despre impact, in lipsa cautarii lui.

Damian Anfile

CULTURAL STORYTELLER

Andreea Lupu

Strategy & Innovation Director, Starcom Romania

10:30 - 11:00
COFFEE BREAK
11:00 - 12:30
SESIUNEA 2 - STRATEGY: THE PATH TO EFFECTIVE INFLUENCER CAMPAIGNS
New Rules of Engagement: Navigating the Creator Economy with Earned-First Creativity

Prezentarea va scoate in evidenta factorii esentiali pentru crearea unor campanii memorabile. John ne va atata cum campania CeraVe de la Super Bowl, cu Michael Cera, a reusit sa capteze atentia printr-o abordare creativa unica, dar si exemple de succes de la Dove si Coca-Cola, care au generat o conexiune autentica cu audienta.

John Harding-Easson

HEAD OF INFLUENCE - EMEA, OGILVY UK

Descarca prezentarea
Creating a Loyal Brand Community Through Influencer Partnerships

O prezentare care va explica felul in care colaborarea cu influencerii poate ajuta la construirea unei comunitati loiale in jurul brandurilor. Vom afla criteriile prin care alegem influencerii potriviti si cum cream parteneriate autentice, capabile sa atraga si sa mentina interesul consumatorilor. De asemenea, vom descoperi metode de masurare a succesului si de imbunatatire a interactiunii cu publicul prin intermediul influencerilor.

Andrei Puiu

Senior Social Media Manager – Social Influencers Relationship, Bitdefender

Descarca prezentarea
Elevate Your Digital Strategy with Micro-Influencers

Descoperim o perspectiva practica asupra colaborarilor dintre branduri si micro-influenceri pentru a creste impactul campaniilor digitale. Invatam cum sa identificam micro-influenceri relevanti pentru brandurile noastre, cum sa stabilim parteneriate autentice si cum sa cream strategii de continut care sa rezoneze cu audientele lor.

Ionut Patrascoiu

Ceo & Founder, Fameup

Descarca prezentarea
12:30 - 13:30
LUNCH BREAK
13:30 - 15:00
SESIUNEA 3 - CASE STUDIES: BEHIND THE SUCCESS OF TOP INFLUENCER CAMPAIGNS
Best Practices for Authentic Influencer Content on Social Media

O campanie de succes cu influenceri pe diverse platforme social media necesita o coordonare atenta a mai multor elemente esentiale. Intai cream un mix echilibrat de continut, adecvat pentru obiectivele noastre si atractiv pentru public. Alegem apoi influencerii potriviti pentru a asigura o conexiune autentica si eficienta cu audienta tinta. Definim obiective clare si masurabile, care sa ne permita optimizarea continua a strategiei pentru a avea rezultatele dorite.

Vik Khagram

Head of Influence, Ketchum UK

Descarca prezentarea
Strategic Alliances: Effective Brand and Influencer Collaborations

Aflam cum brandurile si influencerii pot colabora eficient pentru a crea parteneriate autentice si puternice. Vom explora studii de caz care demonstreaza succesul unor campanii de influencer marketing, subliniind tacticile folosite pentru a atrage si a mentine interesul publicului.

Stefan Ilin

Business Unit Manager Mass, L’Oreal Romania

Inside Influencer Partnerships: Strategies, Successes, and Lessons Learned

Prezentarea propune o incursiune in universul colaborarilor de succes dintre branduri si influenceri, plecand de la studii de caz concrete, ce evidentiaza strategii eficiente, provocarile intalnite si lectiile invatate. Vom explora cum aceste parteneriate au reusit sa creeze conexiuni autentice cu publicul si sa genereze rezultate masurabile pentru branduri.

Bogdan Tomoiaga

Executive Chairman, GRF+

Descarca prezentarea
15:00 - 15:30
COFFEE BREAK
15:30 - 17:30
SESIUNEA 4 - MASTERCLASS: FROM CREATOR TO PARTNER IN BRAND RELATIONSHIPS
Essential Strategies for Effective Brand Collaborations

Esti creator de continut la inceput de drum sau esti pe piata de mult timp si vrei sa iti extinzi parteneriatele? Intra in culisele colaborarilor cu brandurile active in influencer marketing intr-o sesiune speciala, in care specialisti si creatori apreciati iti vor impartasi din experienta lor. Acest masterclass va atinge urmatoarele subiecte:

How to Find the Perfect Brand Partnership
Cum identifici si alegi brandurile pentru colaborari relevante, autentice si cu rezultate pozitive.

Dr. Alexandra Mircea

CONTENT CREATOR & OWNER, DENTALIST

Descarca prezentarea
Meeting Brand Expectations
Descopera cerintele, standardele si nevoile brandurilor pentru a construi parteneriate de succes.

Octavian Gheorghe

ACADEMY DIRECTOR & TRAINER, GMP ACADEMY

Descarca prezentarea
Understanding Compensation Models for Content Creators
Care sunt diferitele modele de compensare pentru creatorii de continut, asigurand o remunerare corecta.

Florin Grozea

FOUNDER, MOCAPP

Descarca prezentarea
Ask Me Anything: Tips and Tricks for Content Creators
Afla sfaturi si trucuri esentiale pentru creatori de continut de la unul dintre influencerii apreciati ai momentului.

Emil Rengle

HEAD OF INFLUENCER MARKETING, UNTOLD UNIVERSE

Moderator

Ana Sisu

HEAD OF PR & INFLUENCE, OGILVY

Partners 2024

  • Hosting by Host-Age.ro